2011. január 18., kedd

Fiú vagy lány?

Általában mindenki izgatottan várja, hogy végre megtudhassa, ki is lakik a pocakjában. Én is így voltam ezzel, bár mindkét terhességemnél volt egy elég erős megérzésem (ami mindkét esetben be is jött!!!). 
Illetve vannak, akik már a "babagyártást" is igyekeznek "tudományos" alapokra helyezve alakítani, függően attól, fiút vagy lányt szeretnének. 

Az egyik ilyen tervezési alap sokaknál a kínai fogantatási naptár. Nem tudom az alapját, hogy mi is az alapja a dolognak, de biztos van benne valami. A lényeg, hogy az anya életkora és a baba fogantatásának hónapja alapján (nagy valószínűséggel) meghatározható a születendő baba neme.

Ez nálam mindkét babánál igaz volt, elsőre 23 éves voltam, amikor fogant a baba júniusban, és lány lett. A 2. babánk fogantatásakor 25 éves voltam, szeptemberben fogant, és 99%, hogy fiúcska lesz. :)


9 megjegyzés:

  1. Bevált???
    Nekem az erős megérzésem a fiú, de ezt én is nézegettem és lányt mutat:D
    Jaj izgatott vagyok nagyon:D:D
    Nagy meglepi lesz ha lány lesz...:D

    VálaszTörlés
  2. mikor volt az utolsó menstruációd első napja? Szerintem akkor lehet pl különbség, ha hónap végén, és egyik hónapra még fiút mond, másikra meg már lányt.. Meg hát azért ez sem egy 100%-os dolog, ha valakinek valamiért savasabb, vagy lúgosabb a szervezete, máris mások az esélyek... :)

    VálaszTörlés
  3. Egész évre lányt ír:D Csak januárra nem:D

    Nah majd látjuk 1hét és 2 nap:D

    VálaszTörlés
  4. De hát nem egész évben vagy pont 21 éves! ;) Azt nézd, hogy mennyit töltöttél be, amikor fogant. Ja de látom, ha szept. után van a szülinapod, tényleg csak lányt ír... :DDD Hát akkor meg még mindig lehet fiú, ha túl savas a szervezeted... :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkét lányunknál stimmel!!!

    JanCsi

    VálaszTörlés
  6. Én is néztem a különböző módszereket...mindegyik lányt jósolt. Ez most fiút.
    De tök mindegy mit mond bárki vagy bármi, én tudom, hogy lányom lesz. És ez nemsokára be is fog bizonyosodni :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem fiút ír pedig tutira lány.:))

    VálaszTörlés
  8. Mónika: hát kíváncsi vagyok, ki lakik odabenn akkor!!! :)))
    Mary: hogy a fenébe, neked nem 2008 júli az utolsó mensid? :D vagy nem tudok számolni...? :D

    VálaszTörlés
  9. Már csak 1 hét 1 nap és tudjuk:D
    Egyből írom ki:D
    Nagyon kíváncsi vagyok:D
    Nem szomorkodnék ha lány lenne, annak is nagyon örülnék, csak a megérzésem csalna akkor:D

    VálaszTörlés